بہترین ہوٹل کی حکمت عملی کسبی اور آمدنی بڑھانے کے لئے کیا ہے؟ اپنے آپ کو کس طرح مختلف کرنا ہے؟
قبضے اور آمدنی بڑھانے کے لئے بہترین ہوٹل کی حکمت عملی کیا ہے؟ ہم دوسرے بڑے ہوٹل کے حریفوں سے مقابلہ کیسے کرسکتے ہیں؟
جب میں نے اپنا پہلا دکان ہوٹل کھول دیا تو میں ہوٹل کے صنعت میں کوئی پہلے تجربہ نہیں تھا. میرے ہوٹلوں میں صرف ایک ہی تجربہ میرے ہوٹلوں میں مہمان ہونے سے آیا تھا. میں نے مہمانوں کے انتظام کا مطالعہ نہیں کیا. تو میں رولنگ حاصل کرنے کے لئے کیا کروں؟ میں نے مشیر سے رابطہ کیا اور مدد کے لئے ان سے پوچھا. کنسلٹنٹ صرف تین ماہ تک 10 کروڑ ڈالر سے زیادہ چارج کرنا چاہتا تھا، اور اس نے اپنے آپ کو تمام مارکیٹنگ کرنے کا فیصلہ کیا.
یہاں ہے کہ میں نے کس طرح شروع کیا ہے:
میں نے آن لائن ٹریول ایجنسیوں - HRS، بکنگ اور ایکسپوڈیا سے رابطہ کیا. میں نے اپنے ہوٹل کے ساتھ ساتھ تمام ہوٹلوں کے بارے میں معلومات رکھی ہے: تصاویر، سہولیات، سہولیات، ہوٹل کی جگہ، عوامی نقل و حرکت، ہوٹل کے مخصوص مقامات پر فاصلے، معمولی قیمتوں اور تجارت کی قیمتوں کی قیمتوں میں. میں نے ہر لازمی اوٹا ٹی ٹریننگ مکمل کردی اور معاہدوں کو حتمی شکل دی. جیسے ہی میرا ہوٹل OTAs پر دستیاب تھا، میں نے فوری طور پر تحفظات وصول کیے ہیں. یہ بہت حیرت انگیز تھا. لہذا، میں ہوٹلئریزس / اپارٹمنٹ مالکان پر زور دینا چاہتا ہوں، یہ نیٹ ورک پر مرکزی OTAs پر بک مارک بننا ضروری ہے. مجھے یہ تسلیم کرنا ضروری ہے کہ ان ذکر کردہ او ٹی ٹی کے بغیر میری ٹیم اور مجھے گزشتہ برسوں میں بہت سے مہمانوں کی خدمت نہیں ہوگی. جیسے ہی آپ اپنے مہمانوں کے ساتھ رابطے میں آتے ہیں، یہ آپ پر منحصر ہوتا ہے اگر آپ انہیں باقاعدہ مہمانوں کے طور پر حاصل کرسکتے ہیں یا نہیں. اس کی بہترین سروس فراہم کرنے کے لۓ آپ کو تصور کر سکتے ہیں. آپ کا مقصد یہ ہے کہ مہمانوں کو آپ کی خدمت، کیفیت، رحم، گھر کی احساس، انفرادیت اور توجہ کے لۓ یاد رکھنا. اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ کے مہمان آپ کے استقبال سے مطمئن ہیں. اس کے علاوہ، میں ایک خود مختار "مہمان آتے واپس کارڈ" کا استعمال کر رہا ہوں ایک اعزاز / پوائنٹ پروگرام کے طور پر. چیک آؤٹ میں، میں مہمانوں کو GCBC فراہم کر رہا ہوں. اگر مہمان نے ہمیں دس مختلف دورے کا دورہ کیا ہے، تو ان کے اگلے قیام پر کچھ رعایت ملتی ہے. "GCBC" مہنگی "پوائنٹ پروگرام" کے لئے ایک سرمایہ کاری مؤثر متبادل ہے. یہ GCBC صرف ایک مثال ہے؛ آپ ایک تحفہ کے طور پر بھی ایک مفت رات فراہم کرسکتے ہیں. چیک آؤٹ میں، ہم مہمانوں سے اکثر پوچھیں گے، اگر زیادہ اضافی بکنگ کی ضرورت ہے. یہ حکمت عملی بہت سے بار بار تحفظات کی طرف جاتا ہے. جب آپ اس سوال سے پوچھ رہے ہیں، اس وقت بکنگ کے فوائد کا ذکر کرنے کا ایک اچھا طریقہ ہے. (او ٹی اے پر کم قیمت، روم دستیابی، کمرے کے انتخاب، وغیرہ) اگر آپ کو معلوم ہوتا ہے کہ آپ کے باقاعدہ مہمانوں واپس نہیں آ رہے ہیں تو پھر ان سے دعا کریں اور ان سے پوچھیں. یہ ضروری ہے کہ آپ کو معلوم ہوا کہ کیا ہوا ہے؛ تاکہ آپ فوری طور پر کسی بھی مسئلے کو ختم کر سکیں. ان سے کہو کہ آپ ان سب سے بہتر سروس پیش کرنا چاہتے ہیں جو وہ آپ کے شہر میں تلاش کرسکتے ہیں اور آپ کو اچھے کے لئے تبدیل کرنے کے شوقین ہیں. واپس آنے کے لئے ان سے متفق مت کرو، لیکن ان کو دکھائیں کہ آپ دیکھ بھال کرتے ہیں اور آپ انہیں دوبارہ دیکھنا چاہتے ہیں. ہم ایک اور حکمت عملی استعمال کرنا پسند کرتے ہیں، جو کمپنیوں کے قریبی ہیں. ہمارے قریب بہت سے کمپنیاں باقاعدہ سیمینار یا واقعات ہیں. کبھی کبھی، کچھ کمپنیاں صرف اس بات سے واقف نہیں ہیں کہ ہوٹل ان کے قریب ہے. اس حقیقت کی وجہ سے، آپ کو ان کمپنیوں کی توجہ حاصل کرنے کی ضرورت ہے. ایک عام جواب جسے آپ عام طور پر اس اشاعت کے سوال کو ڈھونڈتے ہیں: مزید OTAs پر عمل کریں اور آپ کے قبضے خود کار طریقے سے بڑھ جائیں گے. ٹھیک ہے، میں اس جواب سے متفق نہیں ہوں. کچھ مہینے قبل، میں نے ایک اضافی او اے اے اے کے لئے درخواست کی ہے اور کچھ دنوں کے بعد میرا ہوٹل پلیٹ فارم پر دستیاب ہے. کچھ ماہوں میں مجھے اس چینل کے ذریعہ 8 سے 10 بکنگ ملی. لہذا، آپ کے موجودہ اے ٹی اے میں نئے او ٹی اے کو مزید شامل کرنا ہمیشہ زیادہ تحفظات کا حل نہیں ہے. یقینا، مختلف او اے ٹی پلیٹ فارموں پر ہونے والی وجہ سے فوائد ہیں، اور یہ یقینی طور پر آپ کی نمائش میں اضافہ ہوتا ہے. آپ کی کامیابی کے لئے اعلی نمائش کی کلید ہے. اس کے باوجود، اس بات کو ذہن میں رکھنا پڑے گا کہ بہت سے او اے ٹی اے کا مطلب یہ ہے کہ آپ کو اپنے اخراجات کو برقرار رکھنے کے لئے مزید وقت لگانے کی ضرورت ہے.
چینل مینیجر ہونے سے آپ کے قبضے کو فروغ دینے کا ایک اور طریقہ ہے. پہلا ہفتہ میں میرا ہوٹل کھول گیا، میرے پاس چینل مینیجر نہیں تھا. یہ کشیدگی تھی. مجھے مختلف OTAs پر دستی طور پر کمرہ رکھنا پڑا تھا، کیونکہ جیسے ہی میں نے ایک ریزورٹ موصول کیا ہے، ہم HRS سے کہتے ہیں؛ پھر، بکنگ. com اور Expedia اس کے بارے میں نہیں جانتے تھے؛ اور اس لئے مجھے ان دونوں او اے ٹی اے کے اجنبی میں لاگ ان کرنا پڑا اور کمرے کو بند کرنا پڑا. جیسا کہ آپ تصور کر سکتے ہیں، یہ بہت کام ہے اور آپ کو بھی روزہ رکھنا ہوگا. اگر آپ ابھی تک کمرے کو بند نہیں کرتے ہیں تو، آپ کے پاس وقت کے بعد ایک اضافی کتابچہ ہوسکتی ہے. میں ہر ایک شخص کو سفارش کرتا ہوں جو مختلف OTAs پر ایک چینل مینیجر استعمال کرنے کے لئے دستیاب ہے. دائیں چینل مینیجر کا استعمال بہت زیادہ کشیدگی کو ختم کرتا ہے. میں آپ کو بالکل اس بات کی ضمانت دیتا ہوں کہ!
نوٹ: آپ کے کمرہ کی قیمتوں میں کافی کمی نہ کریں؛ تصور کریں کہ آپ سینکڑوں ریزرویشنز وصول کریں گے اور ہمیشہ ایک دن سے ایک دوسرے سے بک مارے جائیں گے. سب سے پہلے، اگر آپ اپنے رہائش سے پیار کرتے ہیں اور آپ چاہتے ہیں کہ آپ اپنے مہمانوں کو آپ کی سہولیات کا احترام کرتے ہیں اور ان کے ساتھ ساتھ ان کی دیکھ بھال کریں، تو محتاط رہیں کہ آپ اپنی قیمتوں کو کم کرتے ہیں. میرے تجربے میں، زیادہ سے زیادہ میں نے اپنی قیمتوں میں اجنبی اپنے مہمانوں کو کم کر دیا

Comments
Post a Comment